NEVOLTE Zemana, nevolte Fischera

8. ledna 2013 v 17:46 | Edith Holá |  Svět blogu
Facebook je plný reakcí proti zvýšení preferenci Zemana a Fischera na psot prezidenta. Dnes to vypadá, že druhé kolo bude boj mezi nimi.
Nechci vypitého žvanila Zemana. Nechci nečitelného Fischera. Proboha, kdo jim dává hlasy, že mají nejvyšší preference? Lidi, domluvme se na člověku, který dává vize, naději, je slušný, energický, repezentuje naději a morálku...
Vyšvihněme někoho, kdo má nejméně procent. Přestaňme si dělat srandu z prezidenta už dopředu, z prezidentských voleb, ať se nemusíme další roky stydět. Kdo nás bude reprezentovat bude vizitkou náš všech.

Stydíme se za politiky, to se budeme stydět dál i za prezdenta, když máme šanci to změnit?

Kdo z těch dalších kanditátů by připadal v úvahu? (Franze prosím, nejmenujte. To je absurdní. ) Pojďme se domluvit na někom, za koho se nebudeme stydět. Můžeme to pak přes facebook rozjet.

Co Roithová?



 

8 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Eli Eli | Web | 8. ledna 2013 v 18:13 | Reagovat

Paní Roithovou ne. Ta je mi nesympatická stejně jako paní Bobošíková. A Táňa Fischerová se na to prostě nehodí, takže ty dámy nebrat.

Já osobně teď přemýšlím o panu Dienstbierovi. Sice nemá úplně extra obrovské charisma, ale (alespoň mně) v ničem nevadí, je příjemný, a je inteligentní. A je mi jedno, z jaké je politické strany. Všechno je to jedna banda.

2 Marry Jane Marry Jane | 8. ledna 2013 v 18:13 | Reagovat

Jo no, ale stejně, celá vláda je na nic. Tak proč to řešit?? Žádnej kandidát není hodný být prezidentem. Kdyby mi řekli: Vyberte si!
Odpověděla bych: A koho? Mezi těmahle?? Ne, fakt díky!
Nechápu, jak tam můžou někteří vůbec mít tu drzost a kandidovat na PREZIDENTA ČESKÉ REPUBLIKY!? Prezident by měl být reprezentativní. Ale kde takovýho člověka hledat že jo?? Roithová, ta mi ještě nevadí, ale ti ostatní, ať se jdou zahrabat!

3 Adelaine Adelaine | 8. ledna 2013 v 18:17 | Reagovat

Mě přijde Zeman celkem fajn, měl inteligentní volební video. Franz mi přijde taky absurdní, navíc je stejně špatnej jako třeba Fisher. Štěstí, že tu není tolik mladejch, aby všichin volili jeho. A jinak se v nich moc nevyznám. Ale nějakou ženskou bych brala.
Problém je, že v dnešní době nekandiduje na prezidenta nikdo, kdo by fakt chtěl těžce zlepšit stát a život lidem... A s vládou to je taky blbý, protože prezident není všemocnej, i když se to tak zdá, to vláda.

4 Lizzie Lizzie | E-mail | Web | 8. ledna 2013 v 18:30 | Reagovat

Škoda slova... mluvit o politice...
Vím, že bych se měla zajímat o to, kdo bude náš nový prezident, ale já se držím citátu, který řekl Pelham Grenville Wodehouse,: Důležitá věc v životě, jestliže chcete být šťastni a zdárně prospívat, je zmeškat tolik politických debat, kolik můžete.
A tak vůbec nevím, kdo by byl nejlepší prezident, protože o nich nic nevím...

5 Lizzie Lizzie | E-mail | Web | 8. ledna 2013 v 18:32 | Reagovat

[4]: Když jsem napsala, "škoda slova", nemyslela jsem to tak, že je tvůj článek snad špatný... omlouvám se, pokud to tak vyznělo

6 Elisis Elisis | Web | 8. ledna 2013 v 18:33 | Reagovat

Každý má jiný názor. Vím, že nemůžu volit, ale kdyby se mi ta možnost naskytla, rozhodovala bych se mezi Fischerem a Dienstbierem. Přijde mi, že Fischer má na všechno rozumný argument a je to chytrý člověk. Navíc, v politice už nějakou dobu působí, takže ví, o co jde. Nechci ale narážet na to, že díky tomu chápe politiku ... Shlédla jsem Dientsbierův medailonek i jeho odpovědi na otázky ČT1 a také je to vzdělaný člověk, jenže se mi nelíbí, že chce zavést euro ... Franzovi jsem ze začátku  fandila, ale poté jsem si uvědomila, že takový člověk by měl reprezentovat naší republiku (?) a v medailonku mluvil trochu roztřepaně a nesrozumitelně, nevím, co to mělo znamenat. Jenže jeho budou volit všichni mladí.
Co se týče žen, ne, že bych je odsuzovala, jenže ani jedna podle mě nemá nárok na prezidentku. Ano, některá občas má rozumný argument, ale ne natolik. V prezidentské diskusi mi přišlo, že Roithová pořád mluví a mluví a nic z toho nemáš a skoro ignorovala otázky Moravce.
I když volit nemůžu, taky mi záleží na tom, kdo se stane prezidentem.

7 Matthias Matthias | E-mail | Web | 8. ledna 2013 v 18:46 | Reagovat

Také se mi nelíbí, že pro plno lidí volba prezidenta představuje jen příležitost k patetickým výkřikům.

Já jsem místo výkřiků všechny kandidáty podrobně studoval, přečetl jsem si jejich knihy, pročítal si jejich rozhovory a na základě toho jsem si vybral kandidáta.

Abych pravdu řekl, i navzdory tomu všemu si nejsem skálopevně jistý, zda-li jsem si vybral dobře, stále mám pochybnosti a stále mám pocit, že o těch lidech nic nevím.

A z toho důvodu mě velice překvapuje skálopevná jistota s jakou určité kandidáty okamžitě odsuzují a jiné uctívají...

8 Bleskoblesk Umeme Uma Bleskoblesk Umeme Uma | Web | 8. ledna 2013 v 19:03 | Reagovat

Je mi pod osmnáct (je mi 10) proto nemůžu volit ani mít FB. (nebudu to porušovat jako osttní v mém věku) Ale jen tím, že sem se pár dní dívala n televizi a stále, když jsem byla na domovské stránce na mne vyjížděly zprávy o volbách jsem se o těchto lidech dozvěděla dost. Doufám, že náš pezident nebude ten (bez urážky) avatár Franz. Já se ho bojím i přes fotografii. Ještě by strašil malé děti.

9 Tlustjoch Tlustjoch | Web | 8. ledna 2013 v 19:05 | Reagovat

Proč vylučuješ France?

10 Lianna Ellusive Lianna Ellusive | Web | 8. ledna 2013 v 19:09 | Reagovat

Já se modlím, aby to nebyli ani Franz, ani Zeman. Kdyby pustili Okamuru, volila bych jeho, je správně hubatý a nebojí se mluvit (snad právě proto jej v politice nechtějí).

Jinak mi to přijde prašť jako uhoď. Naše obec je už dlouhé vědy lidovecká, KDU-ČSL si tady dlouhodobě vede ve volbách dobře. Sice někteří brblou, že to dělají důchodci z kostela, ale aspoň se lidovci snaží stále zajišťovat nová pracovní místa.

Nevím, kdo vede vedle ve větším městě, ale všechny fabriky tam zbourali a nastavěli supermarkety. Takže volná pracovní místa = 0. Tak asi vyjdu z toho, co máme u nás a zvolím Roithovou

11 Fab Fab | E-mail | Web | 8. ledna 2013 v 19:30 | Reagovat

Proč je Franz absurdní?

12 Arvari Arvari | E-mail | Web | 8. ledna 2013 v 19:37 | Reagovat

Já bych se za Franze teda styděla mnohem míň než za většinu kandidátů. Reprezentovat, reprezentovat... Podle mě reprezentovat může i člověk s tetováním, a dost slušně. Je to jen vzhled, proboha, trochu nazdobená skořápka...

13 pavel pavel | Web | 8. ledna 2013 v 19:37 | Reagovat

Mně se naopak líbí Franze, ale stejně to neovlivním, protože mám německej pas. ;-)

14 pavel pavel | Web | 8. ledna 2013 v 19:41 | Reagovat

[10]: Jsem rád že Okamura vypadl. Jeho egoismus a populismus. To by ses divila, kdyby se dostal k moci.

15 Alča Alča | Web | 8. ledna 2013 v 19:41 | Reagovat

Já bych se nedomlouvala na nikom - měla by to být čistě osobní volba každého podle jeho nejlepšího svědomí a informovanosti... Ne nějaká forma stádního chování - tak, a teď pojďme všichni volit Roithovou, i když ani nevíme proč...a hlavně to napíšeme na Fejkbůk, bez toho bychom snad nemohli existovat... 8-O

Snad proto dostává volební lístek každý zvlášť a ne nějaká skupina lidí...

16 WildChild WildChild | Web | 8. ledna 2013 v 19:52 | Reagovat

Táňa Fischerová - ty krásné myšlenky... Schwarzenberg a promiň, ale za sebe musím jmenovat i pana profesora Franze.

17 David Pavel Bachmann David Pavel Bachmann | E-mail | Web | 8. ledna 2013 v 19:53 | Reagovat

Kdybych byl demokrat, což nejsem, volil bych Zemana. Možná pije, ale i tak mu zbývá víc mozkových buněk, než Zuzaně s Janou a Táňou dohromady. Odpustit Zemanovi opoziční smlouvu je pro mě problém, proto jsem rád, že nevolím.

18 Edith Holá Edith Holá | E-mail | Web | 8. ledna 2013 v 20:28 | Reagovat

[1]: No, právě , já nechci nikoho volit z té "bandy".

19 Edith Holá Edith Holá | E-mail | Web | 8. ledna 2013 v 20:29 | Reagovat

[2]: Já toho také nechápu, že si nemohu vybrat. Stejně jako při jiných volbách:-(

20 Edith Holá Edith Holá | E-mail | Web | 8. ledna 2013 v 20:31 | Reagovat

[4]: Máš pravdu. Ten citát neznám, ale řídím se jím. TV nesleduji a noviny nečtu. Volba prezidenta mi ale přijde důležitá. Ikdžy je to spíše ikona, tak ale motivují nebo když je špatně zvolená bohužel demotivující a má to dopad na celý národ.

21 Otavinka Otavinka | E-mail | Web | 8. ledna 2013 v 20:31 | Reagovat

Jsem z těch voleb vedle. Kdyby směl kandidovat Okamura, volila bych jeho.Takhle možná knížete, moji rodiče znali jeho rodiče, anebo mladého Diensbiera. Nejraději bych k volbám nešla, ale tím bych možná nahrávala někomu jinému.

22 Edith Holá Edith Holá | E-mail | Web | 8. ledna 2013 v 20:33 | Reagovat

[6]: Já jsem měla tu čest občas přepisovat texty pana Franze. Nechápu, kde vzal tu drzost kandidovat. Jako umělce a člověka se zvláštní fantazií jsem si ho vážila. To ho ale neopravňovalo k tomu kandidovat. Má se držet toho, co umí.

23 Edith Holá Edith Holá | E-mail | Web | 8. ledna 2013 v 20:40 | Reagovat

[17]: Od opoziční smlouvy politiku nesleduji. Bohužel. Bohudíky. Už jsem se k ní nikdy nevrátila, i když mě to dřív bavilo, číst o tom, debatovat, hádat se, ... Zklamalo mě to a když náhodou něco přečtu nebo vidím v náhodných zprávách, tak cítím zklamání dál a dál.

24 Edith Holá Edith Holá | E-mail | Web | 8. ledna 2013 v 20:43 | Reagovat

[11]: a [16]: a [12]: a [9]: k Franzovi jsem napsala věty ve 22. kom. Více snad ani nebudu. V těch jeho článcích nebyla jedna jediná věta, která by dávala smysl. V redakci jsme se tím dobře bavili.

25 Arvari Arvari | E-mail | Web | 8. ledna 2013 v 20:43 | Reagovat

[22]: Hele, ale Havel taky nebyl politik, ale umělec...

26 Edith Holá Edith Holá | E-mail | Web | 8. ledna 2013 v 20:44 | Reagovat

[21]: Manžel už rezignoval. Prý nepůjde. Nelíbí se mu ani jeden.
:-(

27 Rikkina* Rikkina* | Web | 8. ledna 2013 v 20:48 | Reagovat

A vážně si myslíte, že to záleží na nás? Ono fajn, říká se demokratické volby.. ale zase to bude podle nich. Vždycky to zmanipulují. Proč vyhodili s nepodloženýma důkazama třeba Okamuru? Protože jim tam prostě neseděl.. No tak řekli, že nemá hlasy a čau.. Přemýšlím, že volit nepůjdu. Proč taky. Mají to být demokratické volby, ale budou to volby typu "Fajn, necháme lidi ať volí a stejně si tam dosadíme toho, koho budeme chtít my. Vždyť jsme politici a můžeme si dovolit zmanipulovat hlasování."

28 Fab Fab | E-mail | Web | 8. ledna 2013 v 21:37 | Reagovat

[27]: No jo, kandidáti se sice moc nepovedli, ale tím, že k volbám nepůjdeš, se vůbec nic nevyřeší. Co kdyby si tohle řekl každý a k volbám nikdo nešel? Myslíš, že by si všichni politici uvědomili, že je asi něco špatně, a začali se chovat jinak? Kdepak. Řekli by si, že když je lidem jedno, kdo bude "stát v čele", mohou si sami dosadit toho, kdo jim nejvíc vyhovuje, aniž by museli vymýšlet nějaké důvody. Všechno by se tím pro ně usnadnilo.

29 Rikkina* Rikkina* | Web | 8. ledna 2013 v 21:42 | Reagovat

[28]: Jim je to jedno i teď. :) Ještě nevím, jestli půjdu nebo ne.. Prostě se nemůžu rozmyslet, koho volit. Ten komentář nebyl myšlený tak, že tam prostě nepůjdu. Byl myšlený stylem, že to stejně nedopadne tak, jak chce lid, ale tak, jak chtějí oni. Ať už volíme všichni nebo nikdo.

30 Enitas Enitas | Web | 8. ledna 2013 v 21:48 | Reagovat

Jmenovat Franze je absurdní? To mi přijde jako dost egoistické tvrzení. Každý může mít snad jiný názor, ne? Já se v kandidátech sice moc nevyznám (stejně ještě ani volit nemůžu), ale myslím, že každý by měl mít právo volit si koho chce bez nějakého - téměř - urážení.

31 Vendy Vendy | 8. ledna 2013 v 21:54 | Reagovat

Nechápu

32 Vendy Vendy | 8. ledna 2013 v 21:56 | Reagovat

Nechápu proč spousta lidí odsuzuje Franze.Má tetování no a co jako!štve mě spousta lidí kteří ho nechtějí volit jen kvůli tomu že je potetovaný.Vždyť je to inteligentní člověk na rozdíl od těch pošahaných politiků ;-)

33 Edith Holá Edith Holá | E-mail | Web | 8. ledna 2013 v 21:57 | Reagovat

[15]: Osobní volba to je. Ale já si myslím, že se klidně můžeme domlouvat. Nevidím na tom nic špatného. Je to otevřené, viditelné, ... Panáci nahoře se domlouvají za zavřenými dveřmi a jedou v tom velké prachy. A my dole nemůžeme? Z čistého srdce a hledáním někoho, kdo je slušný? Krom toho si čím dál víc myslím, že to není svobodná volba. To jejich domlouvání, které je zaplacené kampaněmi, nás nutí volt nejmenší zlo ze dvou panáků. Lidi se bojí volit toho, koho opravdu chtějí. Protože to berou jako propadnutý hlas. Kdyby to svobodně učinili, možná bychom se všichni divili, že by vyhrál ten, který je na konci řady. Takže to vlastně vůbec není svobodná volba. Jak se chceš ubránit korupci a médiím, kde už je jasné, že často odpraví slušného politika jen pro to, že si to někdo/někteří zaplatil/i? Jedině tak, že se domluvíme a přihlásíme se k sobě, ke společným názorům a co pro ně uděláme.

34 Edith Holá Edith Holá | E-mail | Web | 8. ledna 2013 v 21:58 | Reagovat

[30]: a [32]: k Franzovi jsem napsala věty ve 22. kom. Více snad ani nebudu. V těch jeho článcích nebyla jedna jediná věta, která by dávala smysl. V redakci jsme se tím dobře bavili. Jak by pak mohl dělat prezidenta? Ať se drží toho, co umí.

35 Edith Holá Edith Holá | E-mail | Web | 8. ledna 2013 v 22:03 | Reagovat

[27]: Oni ho nezmanipulují post, oni ho manipulují dopředu, jak jsem napsala ve 33. kde asi tak vzal pan Fischer tolik peněz na rozsáhlou kampaň a tím ovlivnění voličů. Vzal si snad na to hypotéku jako slušný člověk, který když něco chce, tak si musí nejprve půjčit? Sehnal prachy, má kampaň, tak má vliv. Zeman má vlekou podporu, protože by panákům nahoře už takový opilec a bonmotér vůbec ničím neškodil. Nic neodhalí, národ se bude dobře bavit jeho průpovídkami, na nás ne bude vidět...

36 Edith Holá Edith Holá | E-mail | Web | 8. ledna 2013 v 22:04 | Reagovat

[25]: Havel byl umělec, ale také filosof, uměl mluvit, dokonce i v souvětích:-)

37 Edith Holá Edith Holá | E-mail | Web | 8. ledna 2013 v 22:13 | Reagovat

Vypadá to, že Karla Schwarzenberga by volili hlavně Pražáci především ti kavárenští https://skydrive.live.com/?cid=0AD93EAFC6007F0D&id=AD93EAFC6007F0D%21659

38 Akiko Akiko | Web | 8. ledna 2013 v 22:16 | Reagovat

Volím Roithovou bez ohledu na to, jestli má šance nebo ne. Nikdo mi nebude říkat koho volit a nějaký machinace, ať jdeme volit Karla, že má největší šance, jsou mi šumák. Já se ztotožňuji s většinou názorů paní Roithové a přála bych si jí na Hradě... A taky bych si přála, aby voliči měli rozum.

39 mangold mangold | 8. ledna 2013 v 22:36 | Reagovat

[35]: Zeman? Malmotér, když už. Jinak máš pravdu.

Asi budu volit Fischerovou, i když se všemi názory nesouhlasím - narozdíl od jiných má velmi pěknou vizi :)

40 Čerf Čerf | E-mail | Web | 8. ledna 2013 v 23:03 | Reagovat

Nemám rád podobné hromadné akce, i kdyby měly vést k bůhvíjakému ideálu. Internetové akce a různé domluvy považuji s prominutím za pitomost, které skutečnost nijak nenapraví, pokud je dokonce nezhorší. Osobně budu volit pana Schwarzenberga. Původně jsem nechtěl kvůli věku, ale bohužel - během kampaně jsem se opět přesvědčil, že jeho náskok před ostatními kandidáty (podotýkám - v mých očích) je o takový parník, že to nemůžu ignorovat. Nejsem vůbec zastáncem přímé volby, beru to spíš jako určité divadlo pro lidi, ale spikleneckým teoriím o tajuplných nedemokratických manipulacích se musím jenom smát :-).

41 King Rucola King Rucola | E-mail | Web | 9. ledna 2013 v 3:11 | Reagovat

[9]:Pretoze uz citala moju vyzvu: "TlusTjoch na hrad!" ;-)

Ak teda nechces, tak zostava fakt len ten Franz! (Alebo najnovsie je volna aj pani Clintonova, jej snahu o Obamov stolec v USA si asi trochu pokazila...) ;-)

42 King Rucola King Rucola | E-mail | Web | 9. ledna 2013 v 3:24 | Reagovat

[40]: Samozrejme, ze len Schwarzenberg! Kto iny? (Ked TlusTjoch a Franz nemozu
)
Ale ja sa do toho nemozem pliest, mam pas ako pan knize! ;-)

43 Edith Holá Edith Holá | E-mail | Web | 9. ledna 2013 v 10:19 | Reagovat

[39]: Také se přidávám ke svobonému voelní z čistéhos vědomí outsiderů na konci. Takže buď Fischeorvé nebo Roithové. Možná můj hlas propadce, ale budu si moci říci, že nevolím menší zlo jen proto, že mě k tomu panáci nutí. Nechci se rozhodovat v prvním kole mezi těmi třemi nahoře. A připojuji se na facu ke všem, co zakládají skupiny, které budou svoboně volit ty, co jsou na konci řady.

44 Čerf Čerf | E-mail | Web | 9. ledna 2013 v 13:14 | Reagovat

[43]: Na menší zlo je dost času do druhého kola :-).

45 Lisi Lisi | Web | 9. ledna 2013 v 15:35 | Reagovat

Já sama nevím, kde se ty preference nabrali.
Mně se třeba hodně líbí Schwarzenberg, u něho je vidět, že politiku dělá, protože chce a taky ji má v genech.
A zajímavě vedená kampaň je jen bonus k dobru.

46 Monica Otmili Monica Otmili | Web | 10. ledna 2013 v 18:28 | Reagovat

Udivuje mě a s nevolí poslouchám řeči, že dávat hlas někomu, kdo má na první pohled malou šanci uspět, je zbytečné, je to zahozenej hlas a ničemu to nepomůže. Kolem mě si to říká dost lidí, a tak nebudou podporovat (třeba) Táňu Fisherovou. Kolik lidí si tohle asi říká a chystá se tedy volit někoho "s větší hlavou"? Je to stejně jak s volbou malých stran do parlamentu, svůj hlas jim dá mizivé procento lidí, protoe tisíce si řeknou, že šanci nemají. Nedáváme šanci, to je ten problém. A pokud budeme takhle postupovat nadále, naše vláda se jednoduše měnit nebude, páč se nebude mím měnit s kým. Což bude mít za následek stejnou náladu, jaká mezi námi zavládne hned, jak chce někdo mluvit o politice. Náš přístupo se musí změnit, jedině tak máme šanci změnit i vládu. Ale to už bych odbočila.
Jsem tak ráda, že se díky svému věku k volbám chystat nemusím. Byla bych totiž ztracená.

47 alma-nacida alma-nacida | Web | 11. ledna 2013 v 9:34 | Reagovat

Ach, ty volby! K nim můžu říct jedině: Kde nic není, ani smrt ne(vy)bere, já jako nejmenší zlo volím Táňu Fischerovou, myslím, že prezident může být naivní, hlavně když není zlobovanej kariérista. :-) Každý ať volí, koho myslí, i když upřímně nechápu, jak může někdo volit Zemana, Fischera... nebo střídavě ODS a ČSSD... To mi hlava nebere.

48 mengano mengano | E-mail | Web | 12. ledna 2013 v 8:32 | Reagovat

Nemám ráda chování stáda. Proč bychom se měli na něčem domlouvat? Každý má snad svůj rozum a umí se rozhodnout sám. Stádo nikdy nic chytrého nevymyslelo.

Kde bere Franz TU DRZOST být kandidátem na prezidenta... Promiň, Edith, ale to se ti moc nepovedlo. O jaké drzosti mluvíš? A pokud už používáš toto slovo (v této souvislosti to nechápu), kandidatura Okamury ti jako drzost tedy nepřipadala?
Tobě se líbí Roithová, jinému pro své názory může připadat nevolitelná. Někdo preferuje Zemana, jinému se z něj zvedá žaludek. Asi to bude tím, že co člověk, to názor. Proto by se v těchto volbách měl každý rozhodnout sám za sebe a nepodléhat davové hysterii.

49 Ruža z Moravy Ruža z Moravy | E-mail | Web | 12. ledna 2013 v 19:55 | Reagovat

[44]: Nevíte něco o tom, že kníže je členem Rotaryclubu? Proto je tak protěžovaný a má přehled. Co je na tom pravdy nevím...vím, jak je ten klub historický a mocný, nevíte o tom něco?

50 Radka Radka | E-mail | Web | 13. ledna 2013 v 11:03 | Reagovat

Edith, souhlasím s Tebou a také mou kandidátkou byla paní Roithová. Hledala jsem kandidáta, za kterého bych se nemusela stydět. O Franzovi jsem psala ve svém článku - poznámka kamarádky, že kdyby jeho fotka visela ve školách, podněcovalo by to v našich potomcích rebelii. S tím souhlasím.
A naštval mě fakt, že spousta lidí s paní Roithovou souhlasí, ale nevolila ji, protože to byla škoda hlasu - vždyť stejně nevyhraje.

51 Edith Holá Edith Holá | E-mail | Web | 13. ledna 2013 v 11:29 | Reagovat

[49]: Tohle je doména mého muže. Já to vůbec nějak nechápu. Rotariání, Zednáři, Židé, ... Neorientuji se v tom a budí to ve mně strach  a odpor, jak všichni jsou proti a přikládají jim takovou moc. Manžel si tedy myslí, že nejspíše kníže je Rotarián. Byl prý na nějaké konferenci, kam by se nerotarián nedostal. Vzhledem k tomu, že to o sobě členi nešíří, tak to nikdo z nás nemůže tvrdit s jistotou.

52 Vtipný Dost Vtipný Dost | Web | 22. ledna 2013 v 16:58 | Reagovat

[7]:
líbí se mi, že to bereš takto vážně - ale ty nejdůležitější informace Ti kandidáti neřeknou sami (v knize či v rozhovoru)

Důležité je dlouhodobě vnímat, s kým se ten který kandidát kamarádí a jaké konkrétní činy dělá a především jaké konkrétní činy neudělá. To je už trochu náročnější na vnímání a také na to vypnout média (TV, internet) a poznávat vlastním myšlením a srovnáváním třeba s tím, jak to chodí tam, kde to hodně dobře znám.

Dnes je vůbec těžké najít zdroje informací, které by byly prosté marketingového a PR kalkulu. Vrtěti psem...
A těch, kdo mají k informacím přístup přímo u zdroje je vždy málo, takže ať už se něco šustne někde v Horní Dolní či dole na Václaváku, vždy to má naprostá většina lidí zprostředkováno. S tím už se holt musíme smířit. A právě proto je to náročnější na vnímání a přemýšlení.

53 Matthias Matthias | E-mail | Web | 22. ledna 2013 v 17:14 | Reagovat

[52]: Tak nemyslel jsem jen to, co řeknou, ale co o nich řeknou i jiní, kteří se s nimi stýkají (politicky)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama