Pravda až na druhém břehu. Těším se tam.

9. dubna 2012 v 10:41 | Edith Holá |  Téma týdne
Jelikož "svoboda slova" k mému úžasu pokračuje do zítřka, tak jsem si rozhodla vztek svůj zchladit článkem.
Těším se na durhý břeh. Nechápete, co to má co do činění s tématem "svoboda slova"? Protože tam mi konečně Stvořitel řekne, jak to bylo, je a bude.
Jak to je s vírou, to mě bude zajímat nejvíce. Materiálno a věda jsou zajímavé tady, ale člověk, který přemýšlí, ví, že je to omezené už na tomto světě.


Víra v Boha je něco neuchopitleného. Když to náboženství uchopí, tak už v tom dojisté míry je projekce uchopitelů, i když jsou osvícení a mluví z Ducha svatého. K tomuto článku mě zase vyprovokovala zmínka o svatém grálu u Renaty Štulcové. Jestli je zase pravda, že kdysi dávno představitelé křesťanů "sebrali" legendu o svatém grálu a udělali z ní vyprávění, že je to kalich, který přinesl Josef z A. ... no comment. Vždy si říkám, v kolika takových lžích žijeme? Věříme jim?

Svoboda vždy vadila těm, co někoho vedli. Kromě Ježíše. Ti, co nebyli Ježíšem, ale v jeho jménu vedli další lidi, byli muži. Ženám, které Ježíš miloval a mnohé věty směřoval pouze k nim, ženám, kterým se jako prvním ukázal po zmrtvýchvstání, nikdo do rukou nic nesvěřil. Když jsem si přečetla dva díly trilogie od novinářky a historičky McGowan o Marii Magdaléně, tak moje srdce říkalo, že to tak mohlo být.

Marie Magdaléna tajně uchovávala Kristovo evangelium lásky. Vzpomínky, myšlenky a věštby Marie Magdaleny zapsala její dcera Tamar. Údajně Ježíšova dcera. Tato kniha byla pak v 16. století potomkům odcizena a dnes ji známe od muže Nostradama. Je otázkou, zda to vůbec je muž a ne nostra dama (naše paní). Ne křesťansky myšleno Panna Marie, ale Marie Magdalena. Mnoho tzv. heretických malířů na své obrazy skrylo symboly Marie Magdaleny. Představení církve si kupovali drahé obrazy třeba od Leonarda da Vinciho s domněním, že je tam Panna Maria.

Proč se komplikovaně vytvořil důmylsný kult Marie, matky Ježíšovi? I když si vážím, tak ten kult je příliš komplikovaný. Kvůli němu bylo i několik koncilů, aby se to domyslelo s panenstvím, neposkvrněným početím atd.

Kristovo evangelium lásky prý ukrývají v depozitáři ve Vatikánu. Jenže smůla. Je psané písmem, které přečte jen ten, komu to Ježíš dovolí. Je to evangelium lásky, ne doktrín.

Ale já vůbec nevím, co si s některými "utajenými" informacemi počít, když někdo vytváří sítě lží dnes i po staletí a většina jim věří.

Na téma týdne "svoboda slova" jsem tento týden napsala několik článků. Zřejmě je to můj rekord v článcích k jednomu tématu týdne a tím byla "svoboda slova". Za mnohé myšlenky vděčím vašim článkům, které jsem si přečetla k TT, abych snad zítra (nejpozději ve středu) z nich uveřejnila žebříček na http://tema.blog.cz. Jen jsem je trochu nebo jinak rozvedla.
 

3 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Renata Štulcová Renata Štulcová | Web | 9. dubna 2012 v 11:10 | Reagovat

Já už jsem to skousla, že pravda razená církevními dogmaty, je zkonstruovaná lež. Po revoluci jsem jim věřila, ale nacházela jsem nesrovnalosti, mnoho věcí mi nehrálo, začala jsem sama objevovat. Nepopírám, že žil židovský duchovní Joshua. Jenže v Evropě naši předkové měli za nejvyššího Stvořitele Esuse, takže Joshuu musela církev přejmenovat. Stejně tak Keltové uctívali trojici bohyň, tak se musela vyrobit Svatá trojice, aby obyčejní rolníci dostali cosi podobného. Pak se razila víra mečem, poté se církev snížila k mariánskému kultu, ptotože se nedařilo z lidí vymýtit Velkou Matku. Je to celé takové nepěkné a v literatuře to opravdu vše začíná smyšlenkou Borona. Proto dnešní záhadologické knihy o Marii Magdaleně ani nečtu. Narážím v nich na šílené nesmysly.

2 Dubious cat Dubious cat | Web | 9. dubna 2012 v 11:21 | Reagovat

Nejsem věřící, tedy ve smyslu příslušnosti k nějaké církvi, možná právě proto, že je to pomalu celé o mužích. Když už se mluví o ženách, tak z toho dobře vychází jedině Panna Marie, a to jen proto ,že dala život spasiteli. Jeden lexikolog si dal tu práci a zkoumal Bibli z hlediska slovních spojení o ženách a mužích. V celé knize nenalezl ani jednou spojení "dobrá žena"když to dobrých mužů tam jsou stovky.Církvevní představitelé od počátku ženy označovali za ďábelská, hnusná a pomalu nepotřebná stvoření, jako by si snad neuvědomovali, že to ženy jim daly život.Odtud taky pramení ta neschopnost žen mít ráda své přirození.(jak se tu nedávno řešilo) A to všechno a ještě mnohem více mne utvrzuje v mojí neurčité víře v cosi nadpozemského, bezpohlavního, složeného z lásky. Jestli Bůh existuje v té podobě jako je v Bibli, doufám,že mi to odpustí, že nechci považovat jedno pohlaví za lepší než to druhé. (protože je-li Bůh náš otec, je to muž, a  muži pak mají poct, že jen oni mají všechna práva)

3 Renata Štulcová Renata Štulcová | Web | 9. dubna 2012 v 11:39 | Reagovat

Tedy abych to upřesnila. Ono je jedno, jak člověk nazývá Stvořitele, k němuž či k níž se upíná. Stejně je to nakonec jedna jediná stejná ?bytost? (nenacházím vhodné slovo) pro nás všechny v celém kosmu. Důležité je, zda každý žije a chová se k druhým a celému světu. V Mojmírovi jsem to formulovala na straně 224 v rozhovoru Jaryny a jeho Mistra.
Odděluji totiž vždy víru a církev.

4 pavel pavel | Web | 9. dubna 2012 v 13:03 | Reagovat

Lidé potřebují lež a věří v ni. Kdyby nebyla, taky by si ji vymysleli. :-D

5 Monica Otmili Monica Otmili | Web | 9. dubna 2012 v 13:15 | Reagovat

Tak to jsme dvě, mluvíš mi z duše. Chci poznat, co je vlastně pravdou. Co jsem dělala za život špatně a co budu chtít v tom příštím změnit. Novým narozením však na všechno zapomenu. To jest koloběh života. Existuje vlastně?

6 Knedla Knedla | Web | 9. dubna 2012 v 16:29 | Reagovat

Ne, to by byl Nostra damus a to je latinský mužský rod spolu se ženským. To už bych mohla klidně bláznivě předpokládat, že to psala Mona Lisa- její portrét prý také vyjadřuje dokonalost: sloučení mužské a ženské složky lidstva. Podobná témata jsou i v novodobých filmech- Hangkock: dva andělé, poslední od začátku světa, kteří nezůstali navždy spolu jako jeden, aby mohli chránit svět..

7 Maggie Elm Maggie Elm | Web | 9. dubna 2012 v 18:07 | Reagovat

To je milé, že se ti moje úvaha líbí. Díky:)

8 YumeOokami YumeOokami | 9. dubna 2012 v 19:00 | Reagovat

Kam že jsi mě dala? Nějak jsem to nepobrala. Odkaz?

9 edithhola edithhola | E-mail | Web | 9. dubna 2012 v 19:07 | Reagovat

Žebříček nej článků na TT bude na http://tema.blog.cz asi až ve středu večer. Téma týdne ještě pokračuje až do zítra, takže musím dál všechno číst a vybírat dobré články.

10 TlusŤjoch TlusŤjoch | Web | 9. dubna 2012 v 19:26 | Reagovat

Svoboda slova už byla porušena "zmatením jazyků" při stavbě Babylónské věže.

11 edithhola edithhola | E-mail | Web | 9. dubna 2012 v 19:44 | Reagovat

[3]: Mojmíra dočítám. Na této straně ještě nejsem, takže se na ni moc těším.

12 edithhola edithhola | E-mail | Web | 9. dubna 2012 v 19:45 | Reagovat

[4]: Já bych si ji nevymýšlela. Radši žiji i v tvrdé pravdě než ve lži.

13 edithhola edithhola | E-mail | Web | 9. dubna 2012 v 19:48 | Reagovat

[6]: Ano, ale ta nvoinářka dokazuje  vknize, že to jsou věštby Tamar (dcery Marie Magdaleny) a kdyby se to církev domákla, tak by to dávno schovala. Pseudonymem Nostra damus to potomci Tamar (tedy pokrevní linie Ježíše) zakryli. Kdo ví, kolik tvorby žen bylo takhle zničeno, zakryto atd.

14 edithhola edithhola | E-mail | Web | 9. dubna 2012 v 19:52 | Reagovat

Kathleen McGowan si přečtěte. Budu ráda za zpětnou vazbu, co si o tom myslíte. Vyšla u Knižního klubu Očekávaná, Kniha lásky a konečně i třetí díl. Ten jsem ještě nečetla. Obě knihy mě silně překvapily a přivedly na mnoho otázek. Moje srdce ale mnoha tématům v knize věří.

15 Malkiel Malkiel | Web | 9. dubna 2012 v 21:24 | Reagovat

Kde se v tobě bere jistota, že tam na druhém břehu se všechno dozvíš? Já bych na to nespoléhal. Podle mého názoru má člověk žít tak, aby se co nejvíce dozvěděl už za tohoto života. ;-)

16 edithhola edithhola | E-mail | Web | 9. dubna 2012 v 22:04 | Reagovat

[15]: A jak? Jak se dá ověřit to, co je tisíce let sdělováno jinak?

17 Renata Štulcová Renata Štulcová | Web | 9. dubna 2012 v 22:23 | Reagovat

[16]: Dneska díky téhle diskuzi jsem si položila jistou otázku a jako vždy jsem čekala odpověď. Přišla před chvílí. Na FB na mě vykouklo video s překladem Otčenáše přímo z aramejštiny. No a to už se nedá nazývat Otčenáš, to nemá s patriarchátem nic společného. :-) Ověřila jsem si překlad na několika webech najednou, a vypadá to, že se jedná o stejný přístup ke světu jako měli druidové. Moudrý Ježíš byl velmi zneužit v pozdějších stoletích.
Ale ta aramejská modlitba je tak krásná.

18 Malkiel Malkiel | Web | 9. dubna 2012 v 23:20 | Reagovat

[16]: Církevní náboženství je určité politikum a jako takové je ovlivněno parciálními zájmy jednotlivců i skupin s církvemi spojených. Zabývat se takovými podružnostmi, jaká byla role Máří Magdaleny, Marie a dalších žen v životě Ježíše, nemá z vyššího duchovního pohledu žádný význam.
Co se týká tvého domnělého nalezení pravdy na druhém břehu, tak skutečnou pravdu se duše dozví až v okamžiku, kdy bude natolik vyzrálá, aby tu pravdu dovedla pochopit a hlavně unést. To může být třeba za tisíc let, nebo taky za 10 tisíc let. Proto se máme za tohoto konkrétního života snažit, aby naše duše co nejvíce vyzrála a tím se se přiblížila pravdě. Ale skutečné pravdě, ne pravdě nepodstatné. ;-)

19 zorka zorka | Web | 10. dubna 2012 v 0:48 | Reagovat

Nemohu souhlasit s žádným názorem zde. Já jsem Pravdu poznala a vím spolehlivě, že ji pozná každý nejpozději v okamžiku své smrti. Ale to už bude příliš pozdě. Víra v Boha je něco naprosto konkrétního, když se s ním setkáš osobně a pochopíš, že On je skutečný a živý, nikoli nějaká pohádka. Je to osoba, která ví o tobě všechno, se kterou můžeš probírat cokoli a on ti ODPOVÍDÁ. Vztah s Ním je jako droga!

V komentáři se nedá všechno rozepisovat, ale podrobnosti si můžeš přečíst na mém blogu. Včetně osobních svědectví různých lidí.  A neříkám to kvůli zvyšování návštěvnosti. :-)
http://zorka.blog.cz/1204/jake-to-je-v-pekle

Příběh Máří Magdalény mne také silně oslovil, i když jsem tuto knihu nečetla. Viděla jsem kdysi velmi silný dokument o Ježíšově životě a o pravdivosti biblických spisů. Vím, že Ježíš měl k Máří Magdaléně velmi blízko, protože ona byla velmi vnímavá a chápavá (na rozdíl od těch mužských  učedníků), ale vím jistě, že neměl žádné dítě. Ježíš totiž neporušoval žádné své duchovní zákony. Protože pak by nikdy nemohl být vzkříšený. A podle Desatera je za smilstvo (mimomanželský styk) smrt.

20 King Rucola King Rucola | Web | 10. dubna 2012 v 8:26 | Reagovat

Cakam na Vase komentare k cislu 19, k Zorke...(Mna porazila, mna porazilo, ja si uz netrufam. :-D )

21 Kerria Kerria | Web | 10. dubna 2012 v 11:22 | Reagovat

Víra a pravda nejdou moc dohromady. Abys mohla něčemu věřit, nepotřebuješ znát pravdu. A naopak: Pokud věříš jen tomu, co je pravda, pak to není víra.

Souhlasím s Malkielem ([15]: [18]:).

A mimochodem: Bůh je žena!
Je všudypřítomný, obklopuje nás a jsme jeho děti => děti v matčině lůně :-)
Smrt je potom zrozením do vyššího levelu života (Ráje).

22 Malkiel Malkiel | Web | 10. dubna 2012 v 11:54 | Reagovat

[21]: Tvé tvrzení, že Bůh je žena, mi připomnělo jeden vtip. Přijde chlapeček za maminkou a ptá se jí:
Maminko, Bůh je muž nebo žena?
Maminka odpoví: Bůh je i muž, i žena.
A maminko, Bůh je běloch nebo černoch?
Chlapče, Bůh je i běloch, i černoch.
A maminko, má Bůh rád děti?
Samozřejmě, že má rád děti.
Aha já už vím, Bůh je Michael Jackson.
P.S. Jestli je Bůh opravdu žena, tak by to vysvětlovalo jeho občasné rozmarné chování. :D

23 Malkiel Malkiel | Web | 10. dubna 2012 v 11:57 | Reagovat

[20]: Kingu, to si netroufám komentovat, abych neslíznul "po papuli". :-D

24 zorka zorka | Web | 10. dubna 2012 v 18:30 | Reagovat

[20]:,[23]: Oceňuji vaši statečnost, hoši! :-D Jen tak dál! ;-) :-D

[21]: Víra a pravda jdou dohromady, pokud víš, co je víra a co je Pravda. :-) Tady není diskuse o tom, že věřím si čemu chci a to je moje víra a moje pravda. Zloděj věří ve svou pravdu, že on má právo krást. Já mohu věřit, že jsem monacká královna, a také v souladu s tím jednat. Přesto budu "poněkud vedle". Tady víra a pravda nejdou dohromady, protože jsou postaveny na zdeformovaných hodnotách a přístupech zdeformovaných lidí.

Ale křesťanská Pravda (Pravda je osoba Ježíš) je postavena na logické víře v to, že ten, kdo tento svět a vesmír stvořil, nastavil veškeré fyzikální i duchovní zákony, má přehled o všem, co se šustne v životě každého z nás a tento přehled má o celém vesmíru - že jeho pravda bude asi ta pravá a bude dobré se jeho doporučeními pro náš život řídili. Pokud nechceme skončit špatně. :-) Velmi zjednodušeně řečeno. :-)

25 zorka zorka | Web | 10. dubna 2012 v 18:31 | Reagovat

Oprava: ...řídit.

26 zorka zorka | Web | 10. dubna 2012 v 19:33 | Reagovat

[16]: Já si všechno ověřuju tak, že jdu do toho. Všechno si prostuduju a vyzkouším osobně. Tak jsem se seznámila s velkým množstvím filozofií i okultních nauk. A tak jsem se také seznámila s Ježíšem a s biblí.

Jakmile se Ježíše na to začneš ptát, dostaneš odpovědi. Řekni mu, že Ho chceš poznat a že chceš o těch věcech vědět pravdu a On už se o zbytek postará. Pokud to myslíš upřímně. A ty budeš vědět spolehlivě, že jsi v kontaktu s Bohem. :-) Jeho přítomnost a jednání se nedá s ničím zaměnit. Těžko můžeš poznat pravdu o Bohu a tom všem z vyprávění druhých lidí.  Vůbec neřeš žádné filozofie lidí, poznej Pravdu osobně. :-)

27 zorka zorka | Web | 10. dubna 2012 v 19:34 | Reagovat

Dnes to vypadá tak, že mám tvůj blog jenom pro sebe. Pěkně jsem se rozepsala... :-)

28 Renata Štulcová Renata Štulcová | 10. dubna 2012 v 20:16 | Reagovat

Je mi tě Zorko fakt líto. Diskutovat s tebou je zbytečné, neboť ty nediskutuješ, nevnímáš, ale pouze kážeš, co ti bylo nalito do hlavy. CHjo.

29 zorka zorka | Web | 10. dubna 2012 v 20:37 | Reagovat

[28]: Přesně tak jsem uvažovala já, když jsem znala pouze jednu stranu mince. :-) Když jsem znala pouze to, co mi nalili do hlavy v socialistické škole.

Dnes mohu litovat já tebe, protože ty ses přes tyto znalosti nedostala. Mi nikdo do hlavy nic nenalíval, já studovala fakt usilovně  a SAMA. :-) Protože nejsem hloupá ovce z davu, která papouškuje celý život to, co ji naučili ve škole.

Možná nečteš dostatečně s porozuměním: já tu nepíšu o tom, co mi kdo říkal, ale co jsem zažila a prožívám denně na vlastní kůži! Ve vlastním životě. Takže ty mi tak říkáš, že mne lituješ, protože mám zážitky, které ty nemáš a tudíž nemáš k tomu co říct. Zvláštní logika.

A o čem chceš diskutovat? O tom, zda Bůh je či není? O nějaké hypotetické pravdě? když stejně niko neví, co to je? O čem???  Tam není co diskutovat s těmi, kdo Boha neznají, ale zato pevně věří tomu, co nám v dětství bylo nalito do hlavy.

30 zorka zorka | Web | 10. dubna 2012 v 20:43 | Reagovat

Tady máš k nahlédnutí malý seznam podobných "chudáků" :-) jako jsem já. Jsou to úspěšné a známé osobnosti - křesťané:
http://zorka.blog.cz/1112/dobra-spolecnost

Není moudré se vyjadřovat k něčemu, o čem nemáš ani páru. Musíš poznat obě strany mince, aby jsi mohla mít objektivní názor.

31 edithhola edithhola | E-mail | Web | 10. dubna 2012 v 21:23 | Reagovat

tady se to tedy rozjelo:-) Omlouváms e, celýd en jsem byla v práci a měli jsme jednu katastrofu za druhou. Den D:-) Právě jsem dodělala žebříček na TT svoboda slova.
Tak koho komentovat dříve?

[20]: a [30]: Kingu, čekáte na můj názor k Zorce a peklu? Dobře jsem to pochopila? O pekle už jsem psala, že je prázdné, protože v poslední sekundě každý člověk i ten nejzatvrzelejší před Bohem a v jeho záři a lásce prostě vyzná hříchy obrátí se. Od některých křesťanů jsem kvůli tomu byla dokonce nazvána, že nejsem křesťankou. Takže sjem s články na toto téma přestala. Nerada vedu dv amonology. Hlásím se ke katolíkům, párkrát jsem byla v křesťanských sborech (sem zřejmě patří Zorka) a dokonce v letniční Jednotě bratrské. Mé básně většinou odráží hlubokou lásku ke Kristu. Můžete si je na mém blogu přečíst.
[30]: Zorko prosím, nespasujte mě. To dovolím jen Ježíšovi.

32 edithhola edithhola | E-mail | Web | 10. dubna 2012 v 21:28 | Reagovat

[21]: Ano, když věřím, nepotřebuji znát pravdu. Je to divná věta, že? Zkráceně když věřím, už znám pravdu. Kristus je cesta a pravda.
Jenže mě na tomto světě vždy překvapí, když si přečtu příběh o Ježíšovi a ten se dotken mého srdce neuvěřitelně silně a potoms e dozvím, že je utajený nebo oficiálně neuznaný.
Můj rozum se pak přes se srdcem, jestli to přeci jen ennít ka, jak hlásá oficiální Bible a srdce zase říká, ne Ježíš miloval všechny, ženy, děti, muže, chodil po světě jako básník...

33 edithhola edithhola | E-mail | Web | 10. dubna 2012 v 21:31 | Reagovat

[21]: Bylo by to hezké, kdyby Bůh byl ženou:-) Podle mého však nemůže být ani ženou, ani mužem ... má v sobě všechno správně a dobře, nic nehledá, je dokonalý, ... takže nemůže být jen jedno:-) Animus i anima ...

34 zorka zorka | Web | 10. dubna 2012 v 21:45 | Reagovat

Slibuju, nebudu se tě pokoušet spasit. :-) jsem ráda, že jsi křesťanka.

S tvým názorem na peklo také nesouhlasím, protože tento názor se neopírá o bibli. Hodně lidí skutečně těsně před smrtí přijme Ježíše, ale rozhodně ne všichni. Většina lidí na planetě nepřijme a jde do pekla. Mám na blogu videa, zážitky lidí, kteří navštívili jak peklo, tak nebe a jejich zkušenosti jsou velmi shodné a výmluvné. Ale to, že máš jiný názor na nebe a peklo vůbec nemusí znamenat (jak ti říkají), že nejsi křesťanka. Já už slyšela v církvích tolik nesmyslů, a přesto se všichni nazývají křesťané. :-)

S biblí je to složitější. Katolíci mají poněkud silně upravenou bibli jiným směrem a pak je těžká diskuse o Oficiální bibli. :-?

35 Malkiel Malkiel | Web | 10. dubna 2012 v 22:27 | Reagovat

[34]: Musím souhlasit s Renatou Štulcovou, že s tebou se nedá diskutovat, protože ty nediskutuješ, ale kážeš. A podle svých představ z nějaké ohromné výše nad námi blbci, kteří nevíme vůbec nic, zatímco ty víš všechno nejlépe. Tvé jednání však spíš vykazuje rysy agresivity a fanatismu, než křesťanského pochopení a smířlivosti.
Tvůj život je však ve skutečnosti útěkem před samou sebou. Jen před sebou utíkáš někam a k něčemu. I ta tvoje "správná" a "hluboká" víra je vlastně jen útěkem. Jenže před sebou nikdy neutečeš. ;-)

36 zorka zorka | Web | 10. dubna 2012 v 23:25 | Reagovat

[35]: Ach jo, Malkieli. Diskutuju!  :-D Všiml sis, že vždy reaguju na to, co druzí napíšou? :-) A všiml sis, že někteří, včetně tebe !!!, ignorují to, co já říkám, ale rovnou mne soudí? Nějak stále máš svobodu slova "počesku". A ty jsi na souzení mne specialista! Žasnu, jak mne znáš! :-D

Ale nikdo z těch, kdo mne tu soudí, dosud nebyl schopen odpovědět (DISKUTOVAT) k jedinému mému názoru. Protože nic na dané téma ve skutečnosti nevíte. A ulevíte si tím, že já jsem chudák. :-D

A moje otázka je pořád stejná: Jak diskutovat o Bohu s lidmi, kteří Boha neznají? Přistoupit na jejich názor, že vlastně já to ani nevím tak moc jistě? :-O Nebo že možná vlastně ani Bůh neexistuje? :-D Abych se takovým lidem zalíbila?

Já jsem "fanatik", protože Boha znám a nehodlám to skromně tajit, abych nepobuřovala ty, co mají patent na rozum? :-D Jestliže něco vím jistě, tak nebudu předstírat před "více chytrými", že vlastně nic nevím.

Představ si situaci: Potkáš ženu, která ti bude nadšeně vyprávět o svém manželovi. Bude až "fanaticky" zamilovaná do něj. Což tě rozruší, protože ty nic takového neznáš. A tak ji začneš vykládat, jaká je husa nafoukaná, a že vlastně ona pravdu o svém manželovi nemůže vědět. Že to všechno jsou jenom její úlety z reality. Zato TY, ty ho znáš nejlíp! Protože ses s ním nikdy nepotkal a znáš ho jenom z vyprávění od piva.

Kdo z vás dvou je ten chudák? Ta žena, která svého muže zná, nebo ty, který z ní děláš blbce, protože nic jiného neumíš?

A přesně na této úrovni jsou vaše diskuse a útoky. Ale chápu, v ateistických Čechách není dovoleno veřejně se hlásit k Bohu a křesťanství. Vždyť máme tu svobodu slova! Teda pro někoho! :-D  Oni si to ti křesťané můžou dělat dělat někde tajně v neděli, ale hlavně vás učené a moudré s tím neobtěžovat!

Bohužel číst takovou sbírku nesmyslů, to se nedá přejít mlčením. A představ si, že já jsem ani té paní, ani tobě nepsala, co si o vás myslím, když jsem četla ty nesmyslné hrůzy. Tak slušná jsem. :-D

Takže kdo je kdo? :-D

37 Praguois Praguois | E-mail | 10. dubna 2012 v 23:33 | Reagovat

Zdravím,
a nebo je to taky takhle:
"Já jsem cesta, pravda a život."
Jan 14,6
:-)

38 Malkiel Malkiel | Web | 11. dubna 2012 v 0:19 | Reagovat

[36]: Mě by jen zajímalo, na jakou pozici stavíš sama sebe? Třetí po Ježíšovi? Hned druhá po Bohu? Nebo dokonce na jeho úroveň? Nebuď tak skromná a přiznej to, že se Bůh s tebou chodí dokonce radit.
Je to fantastické, že se z nás obyčejných, v temnotách tápajících a v bludech žijících lidí najde jeden člověk, který se pochopitelně ve vší skromnosti vyšvihne na tak vysoce postavené místo. Mluví si s Bohem i s Ježíšem kdy se mu zamane, jako staří kámoši někde u piva. Mojžíš byl proti tomu úplný břídil. Kdybych nosil klobouk, tak bych jej smeknul. ;-) :D

39 King Rucola King Rucola | Web | 11. dubna 2012 v 7:56 | Reagovat

Stale som myslel, ze tie vyssie mocnosti ako Boh a spol. su nam vlastne priaznivo naklonene, milostive. Vyhrazat sa peklom? Nehovori sa nahodou "in dubio pro reo". Co sme tak vyviedli okrem jablka? ( An apple a day keeps doctor away. :-D )

Ja naivne, ze tu ide ozaj o dobro, milosrdnost, lasku - kde tam peklo!

40 zorka zorka | Web | 11. dubna 2012 v 10:23 | Reagovat

[37]: Je to přesně tak. Děkuju. :-)

Jak jsem dnes na svém blogu psala, dostala jsem od Boha napomenutí za tuto diskusi. A tak poslechnu a nebudu v ní pokračovat. :-)

41 Malkiel Malkiel | Web | 11. dubna 2012 v 10:25 | Reagovat

[40]: A co ti řekl Bůh? Aby ses s těmi blbci nebavila? :D

42 Kerria Kerria | Web | 11. dubna 2012 v 10:33 | Reagovat

[36]: Zorko, s tebou se vážně diskutovat nedá. Už první tvůj příspěvek je agresivní až fanatický a ty další to jen umocňují. Uvědom si, laskavě, že tu diskutuješ s lidmi, kteří jsou věřící ve stejného Boha jako ty, většina z nich zná Boha mnohonásobně déle než ty (já např. více než 20 let).
Jestli ti můžu poradit: Pros Boha o pokoru, trpělivost a porozumnění, abys mu mohla dobře sloužit a šířit jeho evangelium. To, co děláš ty lidi od Boha spíš odvrací. Tvá pýcha a zaslepenost tě jednou přivede do záhuby, protože tím ničíš Boží dílo.

43 edithhola edithhola | E-mail | Web | 11. dubna 2012 v 17:50 | Reagovat

[40]: Je zvláštní, že lidí, co navštívili peklo nebo nebe, se vrátili. To je dle mého úplně proti křesťanské víře. Podle mě byli někde před peklem nebo před nebem (před branami nebo jak to říci), jinak by se nemohli vrátit...

44 Vendy Vendy | Web | 11. dubna 2012 v 20:16 | Reagovat

Zbaběle se přiznám, že k tomuhle tématu nemám žádný vyhraněný názor. Ono je to opravdu otázka víry, protože nic zde není podložené faktem. Myslím, ověřitelným faktem. Jestli je mi horko, poznám to, protože mi je prostě hic - nebo se spálím. Jestli je mi zima, poznám to taky, drkotám zubama a ruce mi modrají. Poznám, když mám vztek (i když vztek taky není vidět! Není možné ho popsat, protože každý vztek pociťuje jinak). Vím, že je nebe modré, protože je modré (nediskutuji o odstínech), ale to jsou věci, které vím, a které si můžu ověřit - můžu věřit, že je nebe, protože připouštím i existenci pekla a to dokonce pekla na zemi. Je to věc víry, a nestudovala jsem žádné mariánské kulty ani bibli, znám jen otčenáš a zdrávas, tedy dvě modlitby, každá z nich patří jedné duchovní bytosti. Nevím, jestli je život po životě nebo je smrt konečná, nemůžu to potvrdit, osobní zkušenost nemám a zatím jsem zde.
Koneckonců, jsou naše životy pravé? Nebo jsme pouze počítačová projekce ve stylu Matrixu?
To je taky zajímavá představa.
A proto raději zůstávám u nesmrtelnosti chrousta, to je vážně jednodušší...
Ale je vidět, že je tvůj článek dobrý, Edit, vyvolal mnoho diskuzí. ;-)  :-)

45 Malkiel Malkiel | Web | 11. dubna 2012 v 21:42 | Reagovat

[43]: Já jsem do pekla jen nakouknul a jsem přesvědčen, že pokud bych se dostal dovnitř, tak bych se určitě nevrátil. Už jen při tom nakouknutí jsem málem umřel. Takže si myslím, že je nepravděpodobné, aby se někdo vrátil z pekla. Rozhodně ne tak, že by jeho duše jen tak vycestovala a zase se v pohodě vrátila do těla.

46 King Rucola King Rucola | Web | 14. dubna 2012 v 10:09 | Reagovat

[45]:Ja tiez. Nechcem sa chvastat, nie je cim. Narazil som v tuneli do steny. Ale dvaja blondati(!) certi hrali na bubne karty a vysmiali sa mi. "Toho este nechame"...tak som zase tu. (Auto mam uz ine.) ;-)

47 wedding dresses princess wedding dresses wedding dresses princess wedding dresses | E-mail | Web | 31. října 2012 v 14:58 | Reagovat

Q. Why don't mountains get cold in the winter?
http://www.standdress.com/cocktail-dresses.html

48 little red dress little red dress | E-mail | Web | 19. dubna 2013 v 6:26 | Reagovat

I happen to enter your blog with the help of Google search. To my sheer luck I got what I was searching for. Thanks.
http://www.queweddingdresses.org/

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama